Thursday, February 11, 2021

TREĆA RUNDA HAOSA! Miljana se vratila u Belu kuću, pa krenula na Zolom ŠOLJOM, pljuštale PROVOKACIJE, Čolić urlao: Skinite budalu sa mene! (VIDEO)

TREĆA RUNDA HAOSA! Miljana se vratila u Belu kuću, pa krenula na Zolom ŠOLJOM, pljuštale PROVOKACIJE, Čolić urlao: Skinite budalu sa mene! (VIDEO)



Tenzija dostigla vrhunac.

Miljana Kulić je otišla do apartmana nakon haosa koji je napravila sa Lazarom Čolićem Zolom, a zatim odlučila da se vrati po još jednu rundu. Uzela je šolju sa stola i krenula na Čolića.



Zola je krenuo da je savlada, a ona je naskočila na njega.


Skinite budalu sa mene, krenula je šoljom na mene - govorio je Zola.
Šutnuo si me u stomak - kukala je Miljana.
Skinite je s mene. Pomiri se sa tim, ne dam ti k*rac - pričao je Čolić, a obezbeđenje ih je razdvojilo.



 

Detaljnije u nastavku ovog teksta.


No comments:

Post a Comment