Thursday, February 11, 2021

LJUBAVNE MISTERIJE PREPLAVILE BELU KUĆU! Tara i Ša sve PRISNIJI, Milica i Bora na PREKRETNICI, a Miljana sprema HAOS Zoli! Na kraju dana Jovani stigla poruka od BIVŠEG DEČKA?! (VIDEO)

 LJUBAVNE MISTERIJE PREPLAVILE BELU KUĆU! Tara i Ša sve PRISNIJI, Milica i Bora na PREKRETNICI, a Miljana sprema HAOS Zoli! Na kraju dana Jovani stigla poruka od BIVŠEG DEČKA?! (VIDEO)






Totalni kolaps!

Nastavak emisije "Pitanja gledalaca" donela su novi nemir u Beloj kući, pa su među zadrugarima isplivala neka nova priznanja, a od sinoć je glavna tema u Zadruzi bio sukob Miljane Kulić i Lazara Čolića Zole, koji su i danas nastavili svoje raspravljanje, na koje je Zola stavio tačku, a Kulićeva je u inat njemu rešila da tek pravi haos. Tako se ovih dana zbližila sa novim zadrugarom Danijelom Višićem, kome nije baš bila prijatna ova bliskost.

Ona vrlo dobro zna osećanja moja. Rekao sam joj ako uspe da se ja osećam pored nje normalnije, srećnije... A s obzirom na to da se ja osećam lošije, kao što ste videli, nemam potrebe da se dovodim u tu situaciju, više ne dozvoljavam da neko izmanipuliše sa mnom. Ne zanima me - rekao je Zola.
Tek ću šou da napravim! Sve je taktički radio, mislio je da će me iskoristiti. Ja ću ovo stoički da podnesem - rekla je Miljana.

Višić je bio na meti mnogih zadrugara danas, pa je kroz postavljena pitanja i odgovore, mogao da čuje i ostala mišljenja o njemu i njegovom boravku ovde. Mina Vrbaški je prva koja je bila u prilici da komentariše njegovo ponašanje, pa je izjavila da ne gaji simpatije prema njemu, jer je došao spreman u Zadrugu.

Iznervirale su me njegove izjave, pa sam bila kivna i ajde da se nakačim. Ali on ima ljigavu facu, ne dopada mi se uopšte. Pripremio se za rijaliti. Bilo mi je dosadno, pa sam se zaigrala, ali prepustila sam to Miljani - govorila je Mina.
Ja sam potkačio Tomovića pa se ona mršti, nemam ništa protiv nje,ona je lepa, zgodna ali me ne interesuje takva kakva je - rekao je Danijel.

Ni Nataša Radan nije imala pohvale za novog Zadrugara, pa je rekla da joj na prvi pogled nije prijao, i da nema nikakvu komunikaciju sa njim.

Rekla sam da je ljigav i podmukao, ne želim neki bliži kontakt sa njim. Smatram da on može da se kroz mesec, dva pokaže kao dobar čovek. Isto mišljenje sam imala i o Mensuru. Odmah kad je ušao videla sam taj njegov pogled - rekla je Nataša.

Kako je ovo nedelja ljubavi, tako je i ozvaničena emotivna veza između Jovane Ljubisavljević i Stefana Karića. Gledaoci su imali zanimljiva pitanja za njih dvoje, pa je Stefan morao da upoređuje misicu sa svojom bivšom devojkom, ali su morali da otkriju i šta vole jedno kod drugog, a šta im smeta, kao i to kad će provesti noć zajedno u krevetu, s obzirom da je to logičan sled događaja.

Ne može da se Jovana poredi sa Ivom. Tako da je ovde totalni drugačiji odnos. Naravno da neće to nikad zaboraviti, ali to treba da ide svojim tokom, ne smeta mi - govorio je Stefan.
Sinoć smo hteli da prespavam u njegovom, kod njega u njegovom krevetu, ali smo ipak rekli da je prerano - rekla je misica.
Najviše mi se dopada stav, karakter, principi, maniri, kako me je doživeo, a fizički izgled se ne dovodi u pitanje. A najmanje kad nešto vidim i osetim, a on neće da kaže, pa ja moram da kopam... - rekla je Jovana.
Pa njena otmenost, o fizičkom izgledu neću pričati, ali je inteligencija presudna. A najmanje što je nesigurna u mene - rekao je Karić.

Za razliku od njih kojima cveta ljubav, Milica Kemez i Bora Santana su na trenutnoj prekretnici u svojoj vezi, pa se vodila polemika oko toga da li će se boriti da opstanu i kolika je volja za to.

Pa verovatno treba da promeni devojku. Evo drugačija sam, pokušavam, i videćemo. Meni je najbitnije da mi bude lepo sa njim, našu ljubav niko nije veličao. Nije mi bitno ko šta misli - rekla je Milica.
Svi misle da je ovo najbolesniji odnos. Ja sam zbunjen skroz. Ne mogu ovde ja da se borim ni za šta, nemam volju i želju. Ja sam periodičan - rekao je Bora.

Postoje i oni nedefinisani odnosi kao što je slučaj između Tare Simov i Nenada Aleksića Ša, koji konstantno 'bockaju' jedno drugo, i pred zadrugarima ne kriju emocije, ali ih ni ne priznaju.

Kao šlag na torti, nakon emisije, zadrugare je na kapiji čekalo iznenađenje u vidu vreća sa ličnim stvarima. Jedna od njih je bila Jovana Ljubisavljević, koja je bila i najuzbuđenija za raspakivanje.

Ono što je Jovani privuklo posebno pažnju jeste teksas jakna, na kojoj je stajala čudna poruka, koja je usledila samo nekoliko dana nakon što završila trogodišnju vezu sa Lukom i posle sedam dana uplovila u novu romansu sa Stefanom Karićem.



No comments:

Post a Comment