Tuesday, February 2, 2021

PITALA GA DA LI JE ZA OZBILJNU VEZU Misica se nabacivala Kariću, pa otišla korak dalje!

 

PITALA GA DA LI JE ZA OZBILJNU VEZU Misica se nabacivala Kariću, pa otišla korak dalje! 


Ispitala je sve što ju je interesovalo


Na redu da bira muškarca po meri je bila Jovana Ljubisavljević.

Jovana je napravila svoj izbor, a mnogima je bilo zanimljivo što je izabrala Stefana Karića.

- Stefan, Anđelo i Filip. Da li ste sada za neku ozbiljnu vezu ili igrice - pitala je ona.



- Ja sam u penziji za igrice, tako da biram ozbiljnu vezu - rekao je Anđelo.

Ja sam za ozbiljnu vezu - rekao je Karić.

Kada biste bili u toj ozbiljnoj vezi, da li biste imali šifru na telefonu - nastavljala je misica.

Imao bih, ne zbog devojke, u slučaju da izgubim, ali bi devojka znala sve - rekao je Karić, a Ranković se složio.

Ukoliko bi vašoj devojci slali drugi poruke, udvarali joj se, da li biste zamerali - pitala je ona.


- Da, zamerao bih - priznao je Karić.

- Ako je devojka ta koja daje povoda, i ja bih zamerio - rekao je Anđelo.

Jovana je donela odluku koju su svi očekivali, pa izabrala Karića za svog top muškarca.

Oni su isti - nasmejala se misica.

Saznajte OVDE bez kog Jovana ne može.

No comments:

Post a Comment