Sunday, February 14, 2021

HTELA ZOLU DA NAPRAVI LJUBOMORNIM, PA PONIZILA SEBE! Miljana Kulić zaskočila Danijela, molila za poljubac, pa dobila pedalu!

 

HTELA ZOLU DA NAPRAVI LJUBOMORNIM, PA PONIZILA SEBE! Miljana Kulić zaskočila Danijela, molila za poljubac, pa dobila pedalu!


Noć za nama će se dugo pamtiti!


Noć za nama ne samo da je bila burna, več je bila najburnija! Ali ne, ovoga puta nisu svađe bile te koje su je začinile nego borba za ljubav. Ljubavna Izazovizija ujedinila je zadrugare i okupila ih na jednom mestu, kako bi se svi ravnopravno borili za ljubav.

Veče je počela tako što se Ana Korać koja je dugogodišnja rivalka Maji Marinković obratila njenom bivšem dečku Marku Janjuševiću Janjušu, koji je usled njenog komentara zaboravio kako se lopta ubacuje u koš. Naime, nakon par rundi, žiri je komentarisao takmičere, a jedan od njih je bio Janjuš.

Stefan i Bora za mene najbolji - rekla je Ana Korać.
Rekla mi je da ju je najviše razočarao Janjuš - dodao je Milan Milošević.

Igrice su se samo nizale, a na red su došli i Dragana Mitrović i Kristijan Golubović koji su kao nagradu nakon uspeha u prvoj igrici, dobili vožnju.

Oni su seli u automobil, koji je krenuo da se pokreće. Dragana se uplašila, dok je Kristijan zabavljao publiku.

Kenan Tahirović i Rialda Karahasanović dobili su utešnu nagradu. Tahirović je dobio priliku da iz aparata sa igračkama osvoji jednu nagradu za svoju devojku. Kenan nije uspeo da izvuče igračku.

Dok su se parovi takmičili i zadrugari ih bodrili sa tribina, Tara Simov i Nenad Aleksić Ša su se svađali. A u jednom trenutku, ona ga je čak i poljubila.

Evo ti najbolja drugarica (Rialda). Nemoj da me vučeš za jezik. Ona i Kenan su meni pričali o tebi, samo ću ti reći da si glupa - rekao joj je Ša.

Oni su se čas svađali, čas normalno ćaskali, a da se sve vratilo u prvobitno stanje govori i činjenica da ga je Tara u jednom momentu dohvatila i poljubila, kao nekada, dok su bili u najvećoj ljubavi.

Na iznenađenje mnogih, na pola igre Ana Korać je svojoj rijaliti rivalki Maji Marinković poklonila haljinu, što je mnoge začudilo i šokiralo!

Maja Marinković, spremila sam i poklon za nju - rekla je Ana.
Hvala, Ana. šta je ovo? - došla je Maja do nje.
Poklonila sam Maji haljinicu, jedino ovu nema od onih koje sam nosila - dodala je Koraćeva.
Lepo, bravo, hvala Ana. Taman mi ide - odgovorila je Maja i poljubila Anu.

Jedan od izazova je bio da muškarci biraju brojeve, a devojke da ispune izazov koji se krije iza broja. Danijel Višić i Aleksandra Nikolić su izvukli broj deset, što je značilo na Aleksandra mora da obrije obrvu!

Aleksandra se sve vreme bunila i nije želela, ali je nakon toga Milan janković Čorba takođe izvadio taj izazov za Maju Marinković sa kojom je u paru, i ona je to uradila! Aleksandra, videvši Maju, odlučila je da doraste zadatku i teška srca obrije jednu obrvu.

Rialda Karahasanović morala je još jednom da ispašta zbog Kenana Tahirovića, koji je i u šestoj igri bio jedan od najgorih takmičara. On je morao da joj napravi smuti od nekoliko sastojaka koji su bili na stolu, koji uopšte nisu bili prijatni.

Odvratno je - rekla je Rialda, a Kenan je isprobao svoj izum.
Ovo je dobro - dodao je Kenan.

Poslednji izazov je bio namenjen za Miljanu Kulić koja je bila u paru sa Lazarom Čolićem Zolom. Naime, ona je morala da pojede glavicu crnog i dva bela luka.

Treba da pojedeš glavicu crnog luka i dve glavice belog luka - rekla je Dušica.
Ja to u životu nisam probala - rekla je Miljana potom.
Pojedi taj luk ko jabuku - smejao se Maca.
Je l' se gricka, ili se guta? - pitala je Miljana, pa pojela.

Nakon što je Teodora Bilanović odbila da ispašta zbog Vladimira Tomovića, Kristijan Golubović je odbio broj izazova za svoju partnerku u igri, Draganu Mitrović.

On je morao da joj išara zube flomasterom za zube, što je Draganu zasmejalo. Lazar Čolić Zola morao je da prospe brašno po Miljani Kulić.

Njih dvoje su zatim izveli još jedan duet, a pevali su pesmu "Da l si ikada mene volela?".

Nakon što je Miljana ispunila zadatak, ona se i oprostila od Zole uz karaoke sa Danijelom Višićem.

Da li je Zola tvoj majstor za poljupce? - pitao je Milan.
Ne! Ovo je bio poslednji put! Malopre kada je rekao da idemo za Niš, vratile su mi se uspomene neke. Da nije bilo mene, ne bi bilo ni njega. Ja ću nastaviti da budem smešna, a Danijel će biti majstor za poljupce. Od danas mislim samo na sebe, to sam naučila od Zole! Moje suze ne treba da padaju na dole, nego na gore! On nije vredan ni pomena! Ovo je bio poslednji izliv emocija! Volela bih da otpevam od Nataše Bekvalac "Sada je stvarno kraj" ili da posvetim nešto Danijelu - rekla je Miljana.
Moja si muška lutka - pevala je Miljana, koja je pokušala da poljubi Danijela, a onda joj je on uzvratio.

Alen Hadrović i Vladimir Tomović bili su najbolji u šestoj igri na "Ljubavnoj Izazoviziji". Žiri je odlučio da Alen i Maja Marković dobiju nagradnu vožnju, a da Tomović pokuša da osvoji igračkicu za Teodoru Bilanović.

Maja je uživala u vožnji sa svojim dečkom, a Tomović nije uspeo iz prve da osvoji igračku, ali mu je dozvoljeno da još jednom pokuša na nagovor Milana Miloševića.

Zbog ovoga, Tomović je odlučio da žabici da ime Milanče.

Ovo će biti prvi i poslednji poklon večeras - rekao je Tomović.

Odmah nakon završetka "Ljubavne Izazovizije", Miljana Kulić je počela da preklinje Lazara Čolića Zolu da još jednom porazgovara sa njom.

Da li hoćeš da dođeš ispred apartmana? - pitala je Miljana.
Neću, nemamo šta da pričamo. Samo me pusti, nemoj da mi se obraćaš - odgovorio je Zola.
Nemoj da me ponižavaš. Izgubićemo sve što smo planirali - pričala je Kulićeva.
Ništa me ne zanima - rekao je Zola.

Iznenađenjima ovde nije bio kraj! Naime, Jovana Tomić Matora i Monika Horvat koje su bile na ratnoj nozi, odlučile su da porazgovaraju i smire strasti!

Nakon višeminutnog razgovora, gde su iznele sve šta su imale one su završile u istom krevetu gde su se do ranih jutarnjih sati ljubile i razmenjivale nežnosti!

Šta će nam doneti poslednji dan u ovoj nedelji, ostaje da vidimo!


No comments:

Post a Comment