Saturday, February 6, 2021

"CELA CRNA GORA ZNA DA JE GEJ" Tomović sa vrata skočio na novog takmičara, zadrugari vrište, Bela kuća se trese, ušao je s namerom da ga raskrinka!

 

"CELA CRNA GORA ZNA DA JE GEJ" Tomović sa vrata skočio na novog takmičara, zadrugari vrište, Bela kuća se trese, ušao je s namerom da ga raskrinka!


Danijel Mišić je najnoviji takmičar Zadruge 4, ima 23 godine, model je, a čak je radio i u Parizu


Danijel priznaje da je ženskaroš, ulazi kao slobodan momak, a na samom početku, u studiju, najavio je haos.

- Ivana Marinković i Rialda mi najviše privlače pažnju. Jedan Kenan nije mi ni do kolena, nemam konkurenciju - rekao je on i dodao:

- Ne mogu da verujem da takva devojka može da bude sa onakvim likom, mutav, nizak, mršav. On je model koji mi je do pupka i ima 14 kg sa krevetom. 

Danijel je otkrio i da je sa Nikolom Đorđevićem sedeo u školskoj klupi, ali i da ga je razočarao nekim postupcima.

- Nikola je bio mlakonja u srednjoj školi. Maltretirali su ga, ja sam ga branio od svih. Videćemo da li će me dočekati kao prijatelja. Izneo je 90 posto laži. Ne drži on nista, radi kao obezbeđenje - otkrio je Danijel.

Odmah je istakao da neće imati dobar odnos sa Vladimirom Tomovićem.

- Jako me nervira, iritantan je. Glumi alfa mužjaka, a napolju svi znaju da je Tomović gej. Crna Gora zna da je on gej.


Danijelov ulazak odmah je isprovocirao Tomovića, pa ga je sačekao na samom ulazu i fizički nasrnuo na njega. 

Zadrugari su vrištali, dok je muški deo, kao i obezbeđenje pokušalo da ih razdvoji.

U video - prilogu pogledajte detaljnije.


No comments:

Post a Comment