Friday, January 29, 2021

NIKOME NE ĆUTI! Nakon što je stao na Mišelovu stranu, Alen ušao u SUKOB sa Miljanom! Kulićeva mu poručila da će proći kao Majin bivši!

 

NIKOME NE ĆUTI! Nakon što je stao na Mišelovu stranu, Alen ušao u SUKOB sa Miljanom! Kulićeva mu poručila da će proći kao Majin bivši!


U toku su nominacije u Beloj kući. Zadrugari ovo veče biraju između Dragane Burmazović i Mišela Gvozdenovića. Na red da nominuje je došao Alen Hadrović.



Sa Draganom nisam imao vremena da se upoznam, deluješ mi pristojno i kulturno. Ne znam koji je razlgo tvog dolaska ali nadam se da ću saznati. Što se tiče Mišela, ja sam od starta bio na njegovoj strani, on je prošao mičenje od strane jedne osobe, koja je njemu dolazila u kuću, dvorište, farbala pse. Ja nikome ne želim tu bedu i sve što si preživeo meni je strašno - pričao je Alen.

Nemoj ti mene da komentarišeš, nego gledaj svoja posla, da ne prođeš kao Joca. Karmaje kučka, a tebi je devojka dama sumnjivog morala, devojka koju dete ne zanima. Ona je sama rekla da to dete čuvaju njeni roditelji rekla je Miljana.
Ćuti ti, osobo koja si ubila plod deteta tri puta, nemoj nikoga da komentarišeš - rekao je Alen.
Ćuti ti, proći ćeš kao Alen, i to tvoje ponašanje tebe opisuje - komentarisala je Miljana.
Sačuvaću Mišela, od Miljane ne mogu da pričam ništa - komentarisao je Alen.

Detaljnije u videu ispod teksta.


No comments:

Post a Comment