Thursday, January 21, 2021

KARAMBOL! Tomović nasrnuo na Frana, uhvatio ga za vrat, obezbeđenje uletelo - zadrugari ostali zgroženi i uplašeni!

 


KARAMBOL! Tomović nasrnuo na Frana, uhvatio ga za vrat, obezbeđenje uletelo - zadrugari ostali zgroženi i uplašeni!

Tomović je nakon Franovih reči mogao grublje da reaguje!


Fran Pujas i Vladimir Tomović posvađali su se tokom rasprave o druženju njega i Nenada Aleksića Ša. U jednom momentu, Fran je opsovao Draganu Mitrović, što je isprovociralo Vladimira.

Vladimir je nakon kraće rasprave nasrnuo na Frana, a potom je uletelo obezbeđenje kako bi ih razdvojilo.

Na današnju slavu da psuješ, gde sam ja došao?! - vikao je Vladimir.

- Baš si ti veliki vernik - vikao je Fran uplašeno.

Slušaj me ovako. Ja jesam veliki vernik, nemoj da sam te u životu čuo. Smrdljivi, na krsnu slavu da nam psuje. Došao je ovde da nam psuje na Svetoj Jovana. Nemoj da si mi prišao ovde! Psuješ devojku na ovaj dan - urlao je Tomović.


Šta ti radiš devojkama, veliki verniče? - provocirao je Pujas.

- Ja ti se kunem. Zakleo sam ti se u sve! - vikao je Tomović, dok su ga cimeri smirivali.

Nakon toga, Ša se obratio Franu.

To je tvoje pravo lice. Nemoj ti meni da pretiš. Ko će biti depresivan, to ćemo videti - rekao je Fran.



No comments:

Post a Comment