Thursday, January 21, 2021

ONA GLEDA U MENE, ONO NAJGORE K*RVINSKI Filip Car i Golubović urnisali Minu, od ovih uvreda će se teško oporaviti

 

ONA GLEDA U MENE, ONO NAJGORE K*RVINSKI Filip Car i Golubović urnisali Minu, od ovih uvreda će se teško oporaviti


Tokom večeri Kristijan Golubović sve vreme je pokušavao da sa Jovanom Cvijetićem Cveletom dovrši scenario za predstojeće snimanje filma koje očekuje zadrugare, a njima se pridružio Filip Car, koji je odmah počeo da drvlje o njegovoj bivšoj devojci Mini Vrbaški.

- To su mediokriteti, znaš li šta ih najviše ubija? Ignor. Ja pet dana se ne javim Milici, a prođe pored mene i gleda da joj se javim, onda dođe sama u pab. Ja ne mogu, imam srca za sve - rekao je FIlip.

- Sedimo, Janjuš, Aleksandra i ja, žena sedne nasuprot nas i non-stop gleda u mene! Ono najgore k*rvinski, posle toga dobijem pitanje, nešto se prepirem sa Erminom - ispričao je Filip.

No comments:

Post a Comment